Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 5Q0 698 451 G. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, 87, 17, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, 16, ze śrubami,z instrukcją montażu,ze śrubami,z instrukcją montażu
BOSCH, Low-Metallic, Lucas-Girling, 16,3, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
BOSCH, Low-Metallic, 17, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 17,0, 52,9, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
JP GROUP, 15,2, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
BREMBO, 87, 53, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
BREMBO, 87, 53, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Lucas
ASHIKA, 87, 17, Oś tylna