Uniknijmy nieporozumień – zapraszamy do zapoznania się z zasadami zwrotu towaru.
-
Osoby fizyczne mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych.
-
Hurtownicy / osoby prawne mogą zwrócić towar w ciągu 30 dni kalendarzowych.
-
Specjalnie dla Państwa zamówiony produkt można zwrócić w ciągu 5-30 dni roboczych* Uprzedzamy, że jeśli nie odbiorą Państwo specjalnie dla Państwa zamówionego towaru w ciągu 3 dni roboczych, zaliczka nie zostanie zwrócona.
-
Przypominamy, że oryginalne towary i dobrej jakości towary elektryczne / elektroniczne ** nie podlegają zwrotowi.
* Wybierając konkretny produkt, proszę zwrócić uwagę na termin zwrotu – przy magazynach UE jest podany dokładniejszy (5-30 dni) termin zwrotu.
** Zgodnie z zasadami zwrotu i wymiany towarów Republiki Litewskiej.
Przyjmiemy zwracany produkt, jeśli:
-
Produkt nie był używany, jest bez śladów montażu/eksploatacji. Przypominamy, że nie przyjmujemy towarów używanych, uszkodzonych lub towarów, które utraciły wygląd handlowy.
Przy okazji – zawsze można zwrócić towar, który został wyjęty z opakowania. Nie uznajemy minimalnych zmian w opakowaniu za znaczące.
-
Towar będzie z oryginalnym opakowaniem oraz naklejkami/ kodami sprzedawcy/dostawcy.
Aby uniknąć nieporozumień i zaoszczędzić Państwa czas, zapraszamy do sprawdzenia towaru w miejscu zakupu lub zaraz po dostarczeniu pod wskazany adres.
Jeśli nie udało się tego zrobić:
-
Proszę nas poinformować o zakupionym/dostarczonym wadliwym towarze w ciągu 1 dnia roboczego. Jeżeli wada została zauważona podczas montażu lub po montażu, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tym produkcie.
-
Przed wysłaniem wadliwego towaru:
-
Proszę wysłać wypełniony formularz zwrotu na e-mail [email protected]. Formularz możesz pobrać, klikając poniższy przycisk.
-
W formularzu należy koniecznie podać kod katalogowy Signeda zwracanego produktu.
-
Dołączyć zdjęcie towaru z widocznymi wadami.
Nie stosujemy tych zobowiązań gwarancyjnych, jeśli towar został uszkodzony w wyniku nieprawidłowego montażu lub eksploatacji. W skrócie – jeśli towar został uszkodzony z Państwa winy.
Zwracany towar naley dostarczyć do siedziby naszej firmy w Lublinie pod adresem:
PHU Raftrans - Dział Zwrotów
20-209 Lublin
Mełgiewska 9E
tel.: 500 129 150
Prosimy dołączyć do paczki wypełniony formularz zwrotu.
W sprawie zwrotu towaru prosimy o kontakt mailowy: [email protected]. Więcej pytań? Prosimy o telefon +48 500 129 150. Powodzenia!