PL
Wybierz pojazd
+48814503001
Wybierz pojazd

CO NALEŻY WIEDZIEĆ O ZWROCIE TOWARU?

Uniknijmy nieporozumień – zapraszamy do zapoznania się z zasadami zwrotu towaru.

 

  • Osoby fizyczne mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych.

  • Hurtownicy / osoby prawne mogą zwrócić towar w ciągu 30 dni kalendarzowych.

  • Specjalnie dla Państwa zamówiony produkt można zwrócić w ciągu 5-30 dni roboczych* Uprzedzamy, że jeśli nie odbiorą Państwo specjalnie dla Państwa zamówionego towaru w ciągu 3 dni roboczych, zaliczka nie zostanie zwrócona.

  • Przypominamy, że oryginalne towary i dobrej jakości towary elektryczne / elektroniczne ** nie podlegają zwrotowi.

 

* Wybierając konkretny produkt, proszę zwrócić uwagę na termin zwrotu – przy magazynach UE jest podany dokładniejszy (5-30 dni) termin zwrotu.

** Zgodnie z zasadami zwrotu i wymiany towarów Republiki Litewskiej.

 

Przyjmiemy zwracany produkt, jeśli:

  • Produkt nie był używany, jest bez śladów montażu/eksploatacji. Przypominamy, że nie przyjmujemy towarów używanych, uszkodzonych lub towarów, które utraciły wygląd handlowy.

Przy okazji – zawsze można zwrócić towar, który został wyjęty z opakowania. Nie uznajemy minimalnych zmian w opakowaniu za znaczące.

  • Towar będzie z oryginalnym opakowaniem oraz naklejkami/ kodami sprzedawcy/dostawcy.

 

Aby uniknąć nieporozumień i zaoszczędzić Państwa czas, zapraszamy do sprawdzenia towaru w miejscu zakupu lub zaraz po dostarczeniu pod wskazany adres.

 

Jeśli nie udało się tego zrobić:

  1. Proszę nas poinformować o zakupionym/dostarczonym wadliwym towarze w ciągu 1 dnia roboczego. Jeżeli wada została zauważona podczas montażu lub po montażu, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tym produkcie.

  2. Przed wysłaniem wadliwego towaru:

  • Proszę wysłać wypełniony formularz zwrotu na e-mail [email protected]. Formularz możesz pobrać, klikając poniższy przycisk.

 

 

  • W formularzu należy koniecznie podać kod katalogowy Signeda zwracanego produktu.

  • Dołączyć zdjęcie towaru z widocznymi wadami.

 

Nie stosujemy tych zobowiązań gwarancyjnych, jeśli towar został uszkodzony w wyniku nieprawidłowego montażu lub eksploatacji. W skrócie – jeśli towar został uszkodzony z Państwa winy.

Przypominamy również, że kierowca, który przyjechał odebrać zwracany towar, przyjmie go tylko wtedy, gdy dołączą Państwo wypełniony wniosek o zwrot zaakceptowany przez naszego kierownika.

W sprawie zwrotu towaru prosimy o kontakt mailowy: [email protected]. Więcej pytań? Prosimy o telefon +48 500 129 150. Powodzenia!