PL
Wybierz pojazd
+48814503001
Wybierz pojazd

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak korzystać z wyszukiwania?

    Odpowiednie części można wyszukać według:

    1. Modelu pojazdu. W polu wyszukiwania nie trzeba wpisywać marki, modelu i roku produkcji – wystarczy kilka znaków nazwy, aby szybko znaleźć konkretny model.

    2. Kodu towaru. W polu możesz wpisać zarówno kod katalogu produktów lub oryginalnej części, jak i kody różnych innych dostawców. Możesz również wprowadzić niekompletny kod produktu. Najważniejsze jest, aby nie pomylić pól wyszukiwania.

    3. Nazwy towaru. Jak szybciej znaleźć konkretny produkt po nazwie? Wpisz co najmniej cztery pierwsze znaki nazwy marki w polu filtra nazw. Podczas wyszukiwania możesz też wpisać określenia slangowe lub inną potoczną nazwę (np. grill).

  • Co oznaczają litery L i R w kodzie produktu?

    Ostatnia litera każdego kodu produktu wskazuje, do której strony samochodu jest przeznaczona ta część. Litera L oznacza left – lewą stronę samochodu, która jest jednocześnie stroną kierowcy. Litera R oznacza right – prawą stronę samochodu, która jest jednocześnie stroną pasażera. Na przykład ostatnia litera L w kodzie produktu PCR10056BL oznacza, że dana część jest przeznaczona dla strony kierowcy.

  • Co oznaczają oznaczenia jakości wyrobu O, Q, PC, PT, PQ, PJ, P?

    O – (5 ★) oryginalne części, które zostały użyte do montażu samochodu w fabryce;

    Q – (5 ★) odpowiednik części oryginalnej;

    PC – (4 ★) odpowiednik części oryginalnej z certyfikatem jakości Centro Zaragoza;

    PT – (4 ★) części z certyfikatem Thatcham lub TÜV.

    PQ – (4 ★) części z certyfikatem jakości producenta/dostawcy – jakość równoważna z jakością części użytych przy pierwszym montażu;

    PJ – (3.5 ★) dobrej jakości części nieoryginalne;

    P – (2 ★) części nieoryginalne;

  • Ile mam czasu na zwrot towaru?

    Osoby fizyczne mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych. W przypadku produktów na specjalne zamówienie okresy zwrotu są podane na każdym egzemplarzu.

  • Których towarów nie można zwracać?

    Zwrotowi podlegają wszystkie towary z wyjątkiem oryginalnych i wysokiej jakości produktów elektrycznych/elektronicznych.

  • Ile mam czasu na zwrot specjalnie zamówionych produktów?

    Specjalnie zamówiony towar można zwrócić w ciągu 5-30 dni. D. Dokładny termin zwrotu jest podany na karcie produktu przy magazynie UE.

  • Czy zaliczka za specjalnie zamówione towary podlega zwrotowi?

    Zaliczka nie podlega zwrotowi, jeśli specjalnie zamówione towary nie zostaną odebrane w ciągu 3 dni roboczych.

  • Czy można zwrócić używany towar?

    Używany towar może zostać zwrócony tylko wtedy, gdy jest on objęty serwisem posprzedażnym. Po sprawdzeniu zwracanego produktu ocenimy, czy jest to wada fabryczna, czy uszkodzenie wynikające z niewłaściwego użytkowania. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej pieniądze są zwracane.

  • Czy mogę zwrócić towar, który został wyjęty z opakowania?

    Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru, który został wyjęty z opakowania. Opakowanie musi być w dobrym stanie, nienaruszone wizualnie. Nie uznajemy minimalnych zmian w opakowaniu za znaczące.

    Najważniejsze, aby zwracany produkt był w oryginalnym opakowaniu i miał naklejki/kody sprzedawcy/dostawcy.

  • Czy można zwrócić wadliwy produkt?

    Tak, można zwrócić wadliwy produkt. Prosimy o poinformowanie nas o zakupionym / dostarczonym wadliwym produkcie w ciągu 1 dnia roboczego od daty dostawy. Jeżeli wada została zauważona podczas montażu lub po montażu, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tym produkcie.

  • Jak zwrócić wadliwy towar?

    1. Prosimy o poinformowanie nas o zakupionym / dostarczonym wadliwym produkcie w ciągu 1 dnia roboczego od daty dostawy.

    2. Przed wysłaniem wadliwego towaru należy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na adres [email protected]. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu:

    3. W formularzu należy koniecznie podać kod katalogowy Signeda zwracanego produktu i dołączyć zdjęcie towaru z widocznymi wadami.

  • Jak zwrócić wadliwy towar?

    1. Prosimy o poinformowanie nas o zakupionym / dostarczonym wadliwym produkcie w ciągu 1 dnia roboczego od daty dostawy.

    2. Przed wysłaniem wadliwego towaru należy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na adres [email protected]. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu:

    3. W formularzu należy koniecznie podać kod katalogowy Signeda zwracanego produktu i dołączyć zdjęcie towaru z widocznymi wadami.

  • Czy do zwrotu wadliwego produktu konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu?

    Tak. Kierowca, który przyjedzie odebrać zwracane towary, przyjmie je tylko wtedy, gdy przedstawisz wypełniony formularz zwrotu, który został zatwierdzony przez naszego kierownika.

  • Czy można odebrać towar w sklepach stacjonarnych?

    Tak, towar można odebrać bezpłatnie we wszystkich sklepach stacjonarnych Signedy na Litwie. Zazwyczaj towary z innych sklepów dostarczane są w ciągu 1-3 dni roboczych.

  • Ile kosztuje dostawa towaru na Litwie?

    W przypadku zakupów o wartości co najmniej 86 euro dostarczymy zamówione towary bezpłatnie na terenie Litwy (do domu lub na inny wskazany adres).

    Jeśli kwota zamówienia jest niższa niż 86 EUR, koszty dostawy na Litwę są obliczane na podstawie wagi towaru. Obliczone koszty dostawy znajdziesz zawsze na końcu procesu składania zamówienia.

  • Czy wysyłacie towar za granicę?

    Tak, wysyłamy towary do wszystkich krajów Unii Europejskiej i większości krajów WNP. W przypadku dostawy do krajów zagranicznych prosimy o kontakt z kierownikiem.

  • Ile kosztuje dostawa towaru za granicę?

    Dla każdego obcego kraju obliczana jest indywidualna stawka dostawy.

    Aby poznać dokładne koszty dostawy, należy wybrać konkretny kraj w części kontaktowej formularza zamówienia.

    Jeśli stawki wydają się zbyt wysokie, można poprosić kierownika o weryfikację kosztów transportu. Możesz zadać pytanie kierownikowi w polu zapytania na naszej stronie internetowej:

  • Jak długo trwa dostawa towarów do innych krajów?

    Przesyłki za granicę są dostarczane bezpośrednio do odbiorcy w ciągu 3-6 dni, w zależności od kraju. W rzadkich przypadkach przesyłki należy odebrać z urzędu pocztowego lub innego najbliższego miejsca, w którym znajduje się terminal.

  • Skąd mam wiedzieć, że towar został wysłany lub jest gotowy do odbioru?

    Klienci są informowani o przesłanym/gotowym do odbioru towarze telefonicznie lub SMS-em.