Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 5K0 698 451 E. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 17,3, bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
Pokaż więcejDELPHI, 17, 17, 87,2, 87, 53, 53, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
JAPKO, 87, 17, Oś tylna
ZIMMERMANN, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 17, 53, 87, ze śrubami
BREMBO, 87, 53, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Lucas
ATE, 17,3, bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
Pokaż więcejMEYLE, Oś tylna, 17,2, 87,1, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 87, 17, Oś tylna