Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 2Q0698451C. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 17,2, Oś tylna, bez styku zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej,z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej, LUCAS
DELPHI, 17, 17, 87,2, 87, 53, 53, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
JAPKO, 87, 17, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, 87, 17, 53
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 17,0, 52,9
JP GROUP, 15,2, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
BREMBO, 87, 53, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
BREMBO, 87, 53, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Lucas
MEYLE, Oś tylna, 17,2, 87,1, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 87, 17, Oś tylna