Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 1H0 698 451 G. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 15,2, Oś tylna, bez styku zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej,z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej, LUCAS
VALEO, 17,2, Oś tylna, bez styku zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej,z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej, LUCAS
ATE, 17,2, bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
Pokaż więcejDELPHI, 15, 15, 87,2, 87, 53, 53, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, bez podkładki wytłumiającej
JAPKO, 87, 15, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
JAPKO, 87, 17, Oś tylna
BLUE PRINT, 87x52,9x16,8, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, 16, ze śrubami,z instrukcją montażu,ze śrubami,z instrukcją montażu
BLUE PRINT, 87x52,9x15, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, Lucas-Girling, 16,3, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
BOSCH, Low-Metallic, 17, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
KAMOKA, 53, 16,5, 88, Oś tylna, bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
A.B.S., bez zintegrowanego czujnika zużycia, TRW, 15, 87, 52,9
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 15,0, 52,9, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ZIMMERMANN, 15, 53, 87
FEBI BILSTEIN, 87x52,9x15, Oś tylna
VALEO, 17, Oś tylna, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, TRW
BREMBO, 87, 53, 15, bez styku zużycia, bez dodatków, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
JP GROUP, 15,2, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
ASHIKA, 87, 15, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
FEBI BILSTEIN, 87x52,9x16,8, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, 16,3, z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
MEYLE, Oś tylna, 17,2, 87,1, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą
ZIMMERMANN, 15, 53, 87, ze śrubami
JP GROUP, 17,2, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 15,0, 87,0, 52,9, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Lucas
MEYLE, Oś tylna, 17,2, 87,1, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 87, 17, Oś tylna