Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 4250.52. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 68, 25, 74, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym ma
JAPKO, 105, 18, Oś przednia
JAPKO, 18, Oś przednia, ze stykiem zużycia
BOSCH, Low-Metallic, Bosch, ze stykiem zużycia, 17,8, z podkładką wytłumiającą
DELPHI, 17,5, 17,5, 105, 105, 53,9, 53,9, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
TRW, ze stykiem zużycia, 18, 54,3
ESEN SKV, 25, 140,5, 5, z tyłu, dla pojazdów z ABS
ESEN SKV, z tyłu
BREMBO, 105, 54, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków
FEBI BILSTEIN, 68, 25, 74, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,Łożysko zintegrowane w pia
VAICO, 12,65, 8,5, 4, 41, 20,7, wentylowany, Oś przednia
VAICO, 12, pełny, Oś przednia
JP GROUP, 18, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, Oś przednia
MAXGEAR, Oś przednia, ze stykiem zużycia
KAMOKA, Oś tylna, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
VAICO, bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś przednia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 105, 18, Oś przednia