Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 2450.50. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, 105, 18, Oś przednia
JAPKO, 18, Oś przednia, ze stykiem zużycia
MEYLE, Oś przednia, 18, 105, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś przednia, 18, 105, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
DELPHI, 17,5, 17,5, 105, 105, 53,9, 53,9, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
A.B.S., 2, ze stykiem zużycia, BOSCH/BENDI, 18, 105, 55
TRW, ze stykiem zużycia, 18, 54,3
BREMBO, 105, 54, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków
VAICO, 12,65, 8,5, 4, 41, 20,7, wentylowany, Oś przednia
VAICO, 12, pełny, Oś przednia
JP GROUP, 18, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, Oś przednia
MAXGEAR, Oś przednia, ze stykiem zużycia
VAICO, bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś przednia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 105, 18, Oś przednia