Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 425041. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 18,0, ze stykiem zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 2
Pokaż więcejBLUE PRINT, 67, 33, 91, Łożysko toczne kulkowe, Oś tylna, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście
BLUE PRINT, 55, 33, 91, Łożysko toczne kulkowe, Oś tylna, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą
VALEO, 18,2, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej,z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej, elektryczny, LUCAS
FEBI BILSTEIN, 67, 33, 91, Łożysko toczne kulkowe, Oś tylna, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaśc
FEBI BILSTEIN, 55, 33, 91, Łożysko toczne kulkowe, Oś tylna, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą
JAPKO, 100, 18, Oś przednia
MEYLE, Oś przednia, 18,1, 100, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś przednia, 18,1, 100, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
DELPHI, 17,5, 17,5, 100, 100, 64,8, 64,8, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
BOSCH, Low-Metallic, Lucas-Girling, ze stykiem zużycia, 18, z dodatkami, ze śrubami
TRW, ze stykiem zużycia, 18,0, 63,5, 190, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ZIMMERMANN, ze stykiem zużycia, 18, 65, 100, ze śrubami
BREMBO, 100, 65, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 18,0, ze stykiem zużycia
VAICO, 12,65, 8,5, 4, 41, 20,7, wentylowany, Oś przednia
VAICO, 12, pełny, Oś przednia
MAXGEAR, Oś przednia, ze stykiem zużycia, 2, Lucas
JP GROUP, 18,2, ze stykiem zużycia, Oś przednia
ASHIKA, 100, 18, Oś przednia
TOPRAN, 114, Tylna oś po obydwu stronach, 6, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z trzpieniem stojącym,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z trzpieniem stojącym