Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 4250.32. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 18, Oś przednia, ze stykiem zużycia, bez podkładki wytłumiającej, elektryczny, BENDIX
Pokaż więcejDELPHI, 17,8, 17,8, 105,3, 105,2, 54,8, 54,8, ze stykiem zużycia, z dodatkami, bez podkładki wytłumiającej
Pokaż więcejJAPKO, 105, 18, Oś przednia
JAPKO, 18, Oś przednia, ze stykiem zużycia
BOSCH, Low-Metallic, Bosch, ze stykiem zużycia, 17,8, z podkładką wytłumiającą
A.B.S., 2, ze stykiem zużycia, BOSCH/BENDI, 18, 105, 55
BREMBO, 105, 54, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków
VAICO, 12,65, 8,5, 4, 41, 20,7, wentylowany, Oś przednia
VAICO, 12, pełny, Oś przednia
JP GROUP, 18, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, Oś przednia
CIFAM, 18,0, ze stykiem zużycia
VAICO, bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś przednia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 105, 18, Oś przednia