Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 1L0513033A. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
KYB, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
TRW, 636, 422, dwururka, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, 39
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
JP GROUP, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Wkładka amortyzatora teleskopowego, Oś tylna
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna