Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 105 739. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Oś tylna, ze sprężyną talerzową
Pokaż więcejKYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
KYB, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
BLUE PRINT, z zębami o zaokrąglonym profilu, 123
SKF
SKF, bez łożyska
VAICO, Amortyzator teleskopowy, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie oleju, Oś tylna
ASHIKA, 27, 123
MEYLE, dwururka, Ciśnienie gazu, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, amortyzator podtrzymujący sprężynę
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna