Ø rozmieszczenia otworów [mm]: | 112 |
Ciężar [kg]: | 3,823 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 30 |
Szerokość [mm]: | 52 |
średnica zewnętrzna [mm]: | 85 |
Producent: | FEBI BILSTEIN |
Materiał uszczelnienia wargowego: | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy: | Oś tylna |
Jakość: | Q |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze śrubami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Rodzaj łożyska: | Łożysko stożkowe kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Ø rozmieszczenia otworów [mm]: | 112 |
Ciężar [kg]: | 3,823 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 30 |
Szerokość [mm]: | 52 |
średnica zewnętrzna [mm]: | 85 |
Producent: | FEBI BILSTEIN |
Materiał uszczelnienia wargowego: | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy: | Oś tylna |
Jakość: | Q |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze śrubami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Rodzaj łożyska: | Łożysko stożkowe kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Łożysko zintegrowane w piaście koła |