Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 6K0513033B. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
KYB, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, bez sprężyny talerzowej
MEYLE, dwururka, Ciśnienie oleju, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, amortyzator podtrzymujący sprężynę
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie oleju, Moduł tłumienia, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
JP GROUP, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Wkładka amortyzatora teleskopowego, Oś tylna
KYB, Ciśnienie oleju, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna, ze sprężyną talerzową
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna