Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 4F0698451C. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 17,4, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
ATE, 17,4, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
BLUE PRINT, 116x59x18, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
VALEO, 17,4, Oś tylna, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, TRW
DELPHI, 17,5, 17,5, 116,4, 116, 59, 59, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 116,2x58,6x17,5, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
JAPKO, 116, 17,5, Oś tylna
MEYLE, Oś tylna, 17,3, 116,1, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 17,3, 116,1, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z podkładką wytłumiającą
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 17,5, 59,0, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
JP GROUP, 17,7, bez styku zużycia, Oś tylna
BREMBO, 117, 59, 18, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 116, 17,5, Oś tylna