Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 425256. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 11, Oś tylna, bez styku zużycia, bez podkładki wytłumiającej, BENDIX
ATE, 11,0, bez styku zużycia
VALEO, 11, Oś tylna, bez styku zużycia, bez podkładki wytłumiającej, BENDIX
DELPHI, 10, 10, 105,2, 105,2, 54,8, 54,8, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, bez dodatków, bez podkładki wytłumiającej
FEBI BILSTEIN, 105x55x10,6, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
JAPKO, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, Bosch, 10, z instrukcją montażu
MEYLE, Oś tylna, 11, 105, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z podkładką wytłumiającą
MAGNETI MARELLI, 105, 11, 56
TRW, przygotowany dla wskaźnika zużycia, 11, 54,7
ZIMMERMANN, 11, 55, 105
BREMBO, 105, 55, 11, przygotowany dla wskaźnika zużycia, bez dodatków
CIFAM, 11,0, bez styku zużycia
JP GROUP, 11,0, bez styku zużycia, Oś tylna
VAICO, bez styku zużycia, Oś tylna
BLUE PRINT, 105x55x11, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
MAXGEAR, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia, Bendix
KAMOKA, 55, 11, 105, Oś tylna, bez styku zużycia
ASHIKA, Oś tylna