Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 40 21 015 54R. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 37, 37, 72, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym magnet
FAG, 37, 37, 72, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
FEBI BILSTEIN, 37, 37, 72, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym mag
JAPKO, 37, 72, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
MEYLE, 37, 72, 37, Oś przednia po obydwu stronach, Łożysko kulkowe, z materiałami dodatkowymi
A.B.S., 37, 72, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
SKF, 37, 37, 72
ASHIKA, 37, 72, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
KAMOKA, 37, 72, Oś przednia, ze zintegrowanym czujnikiem ABS
TOPRAN, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, 37, 37, 72, z nakrętką,z pierścieniem osadczym sprężynującym,z nakrętką,z pierścieniem osadczym sprężynującym
ZZVF, 37, 72, 37, Oś przednia
NK, 37, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, 37, 72, 96, 0,74
MAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś przednia, 37, 37, 72