Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 3350.28. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
TYC, z silniczkiem do regulacji wys. położenia reflektorów LWR, H1/H7, ECE
Pokaż więcejVARROC(VISTEON), z silniczkiem do regulacji wys. położenia reflektorów LWR, H1/H7, ECE
Pokaż więcejTYC, bez silniczka regulacji wys. poł. reflektorów LWR, H7/H1, PY21W, W5W, E4, ECE
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, 70, 30, 120, 5, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaśc
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna strona prawa
Pokaż więcejKAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Oś tylna strona prawa
Pokaż więcejKYB, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna strona prawa
Pokaż więcejMEYLE, Oś tylna, 98, 5, 120, bez materiałów dodatkowych, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła
Pokaż więcejKAMOKA, 5, Oś tylna, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS