Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 230 341. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 130,0, 24,0, pokryty, wentylowany, 5
DELPHI, wentylowany, 5, 24, 80, 22, 300, 65,5, bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
VALEO, Oś przednia, wentylowany, 5, 2, 24
FEBI BILSTEIN, os przednia, z prawej,zewnętrzny,os przednia, z prawej,zewnętrzny, z samozabezpieczającą nakrętką
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, z wentylacją wewnętrzną, Oś przednia, 24, 130, 80, 21,9
FEBI BILSTEIN, z wentylacją wewnętrzną, Oś przednia, 24, 130, 80, 21,9
Pokaż więcejBOSCH, 130, wentylowany,z wentylacją wewnętrzną,wentylowany,z wentylacją wewnętrzną, 5, 24, 80,02, 17,7
MEYLE, 5, 130, 24, 300, 80, wentylowany, Oś przednia
MEYLE, 5, 130, 24, 300, 80, wentylowany, Oś przednia, ze śrubami
JAPKO, Ciśnienie oleju, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie gazu, dolne oko,górne oko,dolne oko,górne oko, dwururka, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie oleju, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, rura pojedyncza, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, Moduł tłumienia, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, Moduł tłumienia, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, Moduł tłumienia, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
Pokaż więcejMEYLE, dwururka, Ciśnienie oleju, Oś tylna, dolne oko,górne oko,dolne oko,górne oko, Amortyzator teleskopowy
A.B.S., 5, wentylowany, 24, 80, 21,9, 300
RTS, M14x1,5-LHT, M12x1,5, 227, os przednia, z prawej,zewnętrzny,os przednia, z prawej,zewnętrzny
Pokaż więcejBREMBO, 5, 66, 24, 170, 21,9, 300, ze śrubami
VAICO, 24, wentylowany
BREMBO, 5, 66, 24, 160, 21,9, 300, ze śrubami
CIFAM, 65,5, 300,0, 24,0, 80,0
BILSTEIN, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Ciśnienie gazu, Oś tylna, Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
MAXGEAR, Oś przednia, wentylowany, 5, 130, 24,1, 80
MAXGEAR, lakierowany, wentylowany, 5, 130, 24,1, 80
JAPKO, 24, wentylowany, 5, Oś przednia, 22
KAMOKA, 5, wentylowany, 130, 24
MAGNETI MARELLI, 5, wew. wentylowany – wentylowanie skrzydełkami w formie kropli, 300, 24, ze śrubami
MAGNETI MARELLI, 5, z wentylacją wewnętrzną, 300, 24
MAGNETI MARELLI, 5, z wentylacją wewnętrzną, 300, 24
MAXGEAR, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Oś tylna
BLUE PRINT, 24, z wentylacją wewnętrzną, 2, 130, 80
TRW, wentylowany, 5, wentylowany, 130, 24,1, 80, 300