Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 230 308. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
DELPHI, pełny, 5, 16, 102, 15, 239, 79, bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia
BILSTEIN, dolna płyta,górny trzon,dolna płyta,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś przednia, Amortyzator teleskopowy
Pokaż więcejSKF
Sprzęgło wolnego koła, alternator
INA, 9,1, 6, wymagane narzędzie specjalne do montażu
SKF, z łożyskiem
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Oś przednia
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju, górny trzon, Oś przednia
FEBI BILSTEIN, 135, os przednia, z prawej, z samozabezpieczającą nakrętką
Pokaż więcejMAXGEAR, górny trzon,dolna płyta,górny trzon,dolna płyta, Oś przednia
Pokaż więcejASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś przednia