Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 205097. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
DELPHI, 19,5, 19,5, 156,5, 155, 74, 73,9, przygotowany dla wskaźnika zużycia, bez dodatków, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 155,19,156,31,155,19,156,31x74x18,3,19,1,18,3,19,1, Oś przednia, z zamkiem
VALEO, 21, z dociskiem sprzęgła, z tarczą sprzęgła,z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła,z łożyskiem oporowym
VALEO, 21, z kołem zamachowym,z zestawem śrubowym,bez zestawu śruby zabezpieczającej,z łożyskiem oporowym,Do montażu nie jest wymagane narzędzie specjalne,z kołem zamachowym,z zestawem śrubowym,bez zestawu śruby zabezpieczającej,z łożyskiem oporowym,Do mo
TOPRAN, 4, 20,3, przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami,przygotowany dla wskaźnika zużycia,bez s
Pokaż więcejJP GROUP, 225, 21
BLUE PRINT, 155,156,155,156x74x18,19,18,19, Oś przednia, z zamkiem
KAMOKA, 21, z dociskiem sprzęgła, z kołem zamachowym,z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła,z zestawem śrubowym,z kołem zamachowym,z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła,z zestawem śrubowym,z kołem zamachowym,z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła,z zesta
KAMOKA, 21, z dociskiem sprzęgła, z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła,z łożyskiem oporowym,z tarczą sprzęgła