Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 115 330 192. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 100,0, M12x1,5, 81,3, bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
ATE, 100,0, M12x1,5, 81,3, z łożyskiem koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,z łożyskiem koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
DELPHI, 4, 81, 39,8, bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,bez łożyska koła, 100
BOSCH, 100, 50,2, 4, Oś tylna
FEBI BILSTEIN, 40, 200, 100, 4, bez łożyska koła
A.B.S., 4, 100, 82
TRW, 100, 201, 4
TRW, 100, 201, 4, z łożyskiem,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS,z łożyskiem,bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
VAICO, 50,5, 81, 4, Oś tylna
MAXGEAR, Oś tylna, 100, z piastą,bez łożyska koła,bez sworznia mocującego koła,z piastą,bez łożyska koła,bez sworznia mocującego koła,z piastą,bez łożyska koła,bez sworznia mocującego koła, 201
AUTOMEGA, 4, 100