Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 101 496. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, 45, 56, 85,149,5,85,149,5, 5, Łożysko toczne kulkowe, Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegr
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie oleju, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia
KYB, Ciśnienie oleju, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, 38,47,38,47, 12, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju, Oś przednia, 12
MEYLE, dwururka, Ciśnienie oleju, Oś przednia, dolne oko,górne oko,dolne oko,górne oko, Amortyzator teleskopowy
BILSTEIN, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Ciśnienie gazu, Oś przednia, Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Pokaż więcejVALEO, z przodu po prawej, elektryczny, bez silnika elektrycznego
Pokaż więcejTOPRAN, 120, 149, z nakrętką,ze śrubami,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z nakrętką,ze śrubami,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z nakrę
Pokaż więcejMAXGEAR, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z piastą, Oś tylna,Oś przednia,Oś tylna,Oś przednia, 45, 56, 85,149,5,85,149,5, Łożysko toczne kulkowe
Pokaż więcej