Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to LP707. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 17, Oś przednia, ze stykiem zużycia, bez podkładki wytłumiającej, mechaniczne, AKEBONO
BLUE PRINT, 130x50x17, Oś przednia
VALEO, 17, Oś przednia, bez styku zużycia, bez podkładki wytłumiającej, SUMITOMO
FEBI BILSTEIN, 130,1x49,5x16,5, Oś przednia
JAPKO, Ciśnienie oleju, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie gazu, dolne oko,górne oko,dolne oko,górne oko, rura pojedyncza, Oś tylna
ATE, 17,0, z akustycznym czujnikiem zużycia
DELPHI, 16,5, 16,5, 130,1, 129,9, 49,5, 49,5, z akustycznym czujnikiem zużycia, bez dodatków, bez podkładki wytłumiającej
BOSCH, Low-Metallic, z akustycznym czujnikiem zużycia, 17, z podkładką wytłumiającą
JAPKO, Ciśnienie oleju, górne oko,dolne oko,górne oko,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia,Oś tylna,Oś przednia,Oś tylna
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 17,0, 49,3
ASHIKA