Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to JZW 698 451 G. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 16,7, Oś tylna, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą, TRW
VALEO, 17, Oś tylna, bez styku zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej, TRW
DELPHI, 16,7, 16,7, 105,6, 105,6, 56,3, 56,3, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 105,5x56,4x17, Oś tylna, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,z materiałem mocującym,ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,z podkładką wytłumiającą,z materiałem mocującym,ze śrubami prowadzącymi zacisku
BOSCH, Low-Metallic, 16,4, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 17,2, 105,5, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z podkładką wytłumiającą
MAGNETI MARELLI, 105,3, 17, 56,3
ATE, 16,9, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
A.B.S., bez zintegrowanego czujnika zużycia, TRW, 17, 105,2, 56,4
ZIMMERMANN, 17, 56, 106, ze śrubami
BREMBO, 106, 56, 17, bez styku zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 17,0, bez styku zużycia
VAICO, 48,6, 12, pełny
ATE, 16,9, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
MEYLE, Oś tylna, 17,2, 105,5, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, z podkładką wytłumiającą
JP GROUP, 17,2, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
BOSCH, Low-Metallic, 16,7, ze sprężyną,z dodatkami,ze sprężyną,z dodatkami, z podkładką wytłumiającą,ze śrubami,z podkładką wytłumiającą,ze śrubami
Pokaż więcejBLUE PRINT, 105,5x56,4x17, Oś tylna, z materiałami dodatkowymi
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Lucas
MAGNETI MARELLI, 17,2, 56,3, bez zintegrowanego styku ostrzegającego o zużyciu
ASHIKA, 105,3, 16,8, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
JAPKO, 105,3, 16,8, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia