Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to D350-26-151C. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 37, 29, 53, Łożysko toczne kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, z pierścieniem osadczym sprężynującym
FEBI BILSTEIN, 37, 29, 53, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z pierścieniem osadczym sprężynującym,z nakładką ze smarem,z pierścieniem nad
FEBI BILSTEIN, 37, 29, 53, Łożysko toczne kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, z pierścieniem osadczym sprężynującym
JAPKO, 29, 53, Oś tylna
KAMOKA, 37, 53, Oś tylna
MEYLE, 37, 53, 29, Tylna oś po obydwu stronach, Łożysko toczne kulkowe, z materiałami dodatkowymi, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
A.B.S., 29, 53
TOPRAN, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, 37, 29, 53, z nakrętką,z pierścieniem osadczym sprężynującym,z nakrętką,z pierścieniem osadczym sprężynującym
SKF, 37, 29, 53
ZZVF, 29, 53, 37, Tylna oś po obydwu stronach
JP GROUP, 37, 29, 53
KAMOKA, Oś tylna
BLUE PRINT, 37, 29, 53, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, z pierścieniem osadczym sprężynującym,z nakładką ze smarem,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z pierścieniem osadcz
AUTOMEGA
ASHIKA, 29, 53, Oś tylna
MAXGEAR, Oś tylna, 37, 29, 53