Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to BV61-2M007-CB. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 16,6, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia
ATE, 16,6, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia
DELPHI, 16,5, 16,5, 123, 123,2, 51,9, 51,9, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, bez dodatków, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 16,1, 123, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, ze sprężyną, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 16,1, 123, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, ze sprężyną, z podkładką wytłumiającą
MAGNETI MARELLI, 123,1, 15,3, 52, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
TRW, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, 16,6
BLUE PRINT, 123x51,9x15,5, Oś tylna, bez styku zużycia
BREMBO, 123, 52, 16, bez styku zużycia, bez dodatków
BREMBO, 123, 52, 16, bez styku zużycia, bez dodatków
CIFAM, 16,5, bez styku zużycia
VAICO, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
JP GROUP, 16,6, bez styku zużycia, Oś tylna
FEBI BILSTEIN, 123x51,9x15,5, Oś tylna, bez styku zużycia