Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to BK31-2K021-AA. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ATE, 17,0, przygotowany dla wskaźnika zużycia,ze stykiem zużycia,przygotowany dla wskaźnika zużycia,ze stykiem zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 4
DELPHI, 17, 17, 171,9, 171,9, 65,7, 65,7, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
JAPKO, 171,5, 17, Oś przednia
ZIMMERMANN, ze stykiem zużycia, 17, 66, 171, ze śrubami
BREMBO, 172, 66, 17, ze stykiem zużycia, z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
JP GROUP, 17, ze stykiem zużycia, Oś przednia
MEYLE, Oś przednia, 17, 171,7, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MAXGEAR, Oś przednia, ze stykiem zużycia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego, 2, Bosch
BOSCH, Low-Metallic, ze stykiem zużycia, 17, z podkładką wytłumiającą
A.B.S., 2, ze stykiem zużycia, AKEBONO, 16,6, 172, 66,3
KAMOKA, 66, 17, 171, Oś przednia, ze stykiem zużycia, z dodatkami
Pokaż więcejTRW, ze stykiem zużycia, 17,0, 66,3, 310, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 171,5, 17, 68, Oś przednia