Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 90305018. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, rura pojedyncza, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, Moduł tłumienia, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
MEYLE, dwururka, Ciśnienie gazu, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy
TRW, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Ciśnienie oleju, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
BILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie oleju, Moduł tłumienia, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
JP GROUP, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Wkładka amortyzatora teleskopowego, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa
MAXGEAR, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Oś tylna