Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 893 513 031 AG. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
BILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynę
Pokaż więcejTRW, 567, 365, dwururka, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, Oś tylna, 39
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Oś tylna
BILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynę
Pokaż więcejMEYLE, dwururka, Ciśnienie oleju, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, amortyzator podtrzymujący sprężynę