Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 74 85 133 241. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 18, Oś tylna, ze stykiem zużycia, bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji,bez zestawu śruby zabezpieczającej,dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, BREMBO
Pokaż więcejDELPHI, 18,3, 18,3, 128,9, 128,9, 59,4, 59,4, ze stykiem zużycia, bez dodatków, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 128,4x59,2x17, Oś tylna, ze stykiem zużycia
JAPKO, 18,1, Oś tylna, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu
BOSCH, Low-Metallic, ze stykiem zużycia, 17,3, z podkładką wytłumiającą,z instrukcją montażu,z podkładką wytłumiającą,z instrukcją montażu
MEYLE, Oś tylna, 18,4, 128,5, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 18,4, 128,5, ze stykiem zużycia, 2, z podkładką wytłumiającą
A.B.S., 1, ze zintegrowanym czujnikiem zużycia, 18,3, 128,6, 59,8
ASHIKA, 18,1, 59,4, Oś tylna, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu
JP GROUP, 18,4, ze stykiem zużycia, Oś tylna
BLUE PRINT, 128,4x59,2x17, Oś tylna, ze stykiem zużycia
MAXGEAR, Oś tylna, ze zintegrowanym czujnikiem zużycia, 1, Brembo
BREMBO, 129, 60, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków