Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 6K9 501 477. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, 37, 30, 73, 4, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa,Oś tylna strona lewa,Oś tylna strona prawa, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,z piastą,Łożysko zintegrowane w piaści
Pokaż więcejTOPRAN, 100, Tylna oś po obydwu stronach, 4, Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,Łożysko zintegrowane w piaście koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejMEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 100, 4, 120, bez materiałów dodatkowych, ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejA.B.S., 120, 30, 4, 62, ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejJP GROUP, ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS,ze zintegrowanym łożyskiem koła,z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Pokaż więcejNK, 4, M12x1,5, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS, 30, 100, 43, 61,8, 120, 1,65
Pokaż więcej