Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 4250.18. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, 105, 18, Oś przednia
JAPKO, 18, Oś przednia, ze stykiem zużycia
BOSCH, Low-Metallic, Bosch, ze stykiem zużycia, 17,8, z podkładką wytłumiającą
DELPHI, 17,5, 17,5, 105, 105, 53,9, 53,9, ze stykiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
BREMBO, 105, 54, 18, ze stykiem zużycia, bez dodatków
VAICO, 12,65, 8,5, 4, 41, 20,7, wentylowany, Oś przednia
VAICO, 12, pełny, Oś przednia
JP GROUP, 18, ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu, Oś przednia
KAMOKA, 45, 80, Oś tylna
VAICO, bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia,bez styku zużycia,nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś przednia, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
ASHIKA, 105, 18, Oś przednia