Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 2S6J-1K018-BA. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, 37, 39, 72, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem osadczym sprężynującym,z pierścieniem nadaj
KAMOKA, 37, 72, Oś przednia
SKF, 37, 39, 72
ZZVF, 39, 72, 37, Oś przednia po obydwu stronach, bez zintegrowanego magnet. pierścienia nadajnika impulsów
VEMO, 39, 75, 581, 37, Oś przednia, z czujnikiem, prędkość obrotowa koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z czujnikiem, prędkość obrotowa koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
JP GROUP, 37, 39, 72, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
KAMOKA, 37, 72, Oś przednia
JP GROUP, 37, 39, 72
MAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś przednia, 37, 39, 72
NK, 37, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, 39, 72, 0,81
MEYLE, 37, 72, 39, Oś przednia po obydwu stronach, Łożysko kulkowe, z materiałami dodatkowymi, z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
BLUE PRINT, 37, 39, 72, Łożysko stożkowe kulkowe, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z pierścieniem osadczym sprężynującym,z pierścieniem nadajnik
MAXGEAR, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, Oś przednia, 37, 39, 72