Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 290 238. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, amortyzator podtrzymujący sprężynę, Oś tylna
BLUE PRINT, 25, z trapezowym profilem zębów, 136
MEYLE, dwururka, Ciśnienie gazu, Oś tylna, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, amortyzator podtrzymujący sprężynę
Pokaż więcejBILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynę
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna
MAGNETI MARELLI, 418, 290, 42, 25, Ciśnienie gazu, Amortyzator teleskopowy, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
MAXGEAR, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Oś tylna