Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 230 130. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
Czujnik zużycia klocków hamulcowych
FEBI BILSTEIN, 1141, Hamulce tarczowe, 2, Oś tylna
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia, z lewej
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia, z lewej
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia, z lewej
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia, z lewej
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś przednia, z lewej
Pokaż więcejCzujnik zużycia klocków hamulcowych
MAXGEAR, Hamulce tarczowe, Oś tylna, 1
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, 169, os przednia, z prawej, z samozabezpieczającą nakrętką
Pokaż więcejASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś przednia, z lewej