Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 200 150. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FEBI BILSTEIN, 32, 72, 35, Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej,Oś przednia, z lewej,os przednia, z prawej
Pokaż więcejJAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna strona prawa
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna strona prawa
Pokaż więcejVALEO, 14, z kołem pasowym,z kołem pasowym wielorowkowym,z kołem pasowym,z kołem pasowym wielorowkowym, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, 6, Podwójna dźwignia obrotowa, 120, 55
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, dwururka, Oś tylna strona prawa
VALEO, 14, z kołem pasowym,z kołem pasowym wielorowkowym,z kołem pasowym,z kołem pasowym wielorowkowym, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, 6, Podwójna dźwignia obrotowa, 120, 55
VALEO, 14, z kołem pasowym,z kołem pasowym wielorowkowym,z kołem pasowym,z kołem pasowym wielorowkowym, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, 6, Podwójna dźwignia obrotowa, 120, 58