Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 1T0 598 611C. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
FAG, 67,7, 32, 136,5, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
KAMOKA, Oś tylna
TOPRAN, Tylna oś po obydwu stronach, 112, ze śrubą,z nakładką ze smarem,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze śrubą,z nakładką ze smarem,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze śrubą,z nakładką ze smarem,Łożysko zintegrowane w piaście koła
Pokaż więcejESEN SKV, 32, 136,5, 5, z tyłu, dla pojazdów z ABS
JP GROUP
MEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 112, 5, 137, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
NK, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, 32, 112, 69, 137, 2,44
MAXGEAR, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów, Oś tylna, 5, 32, 137, Łożysko kulkowe