Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 1S71-2M008-AE. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
VALEO, 16, Oś tylna, bez styku zużycia, bez podkładki wytłumiającej, BOSCH
BLUE PRINT, 116x52x16, Oś tylna
VALEO, 17,2, Oś tylna, bez styku zużycia, z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej,z zestawem śruby zabezpieczającej,bez podkładki wytłumiającej, BOSCH
DELPHI, 17,7, 17,7, 115,9, 115,5, 51,7, 51,7, z akustycznym czujnikiem zużycia, z dodatkami, z podkładką wytłumiającą
FEBI BILSTEIN, 115,9x51,9x16,2, Oś tylna
JAPKO, Oś tylna
MEYLE, Oś tylna, 16,6, 115,8, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą
MAGNETI MARELLI, 115,8, 16,9, 52
A.B.S., bez zintegrowanego czujnika zużycia, BOSCH, 16,2, 115,6, 51,8
TOPRAN, 4, 17,2, z akustycznym czujnikiem zużycia, Oś tylna, z dodatkami, ze znakiem bezpieczeństwa E,z instrukcją montażu,ze znakiem bezpieczeństwa E,z instrukcją montażu
Pokaż więcejBREMBO, 116, 52, 17, bez styku zużycia, bez dodatków, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
CIFAM, 17,0, bez styku zużycia
JP GROUP, 17,2, bez styku zużycia, Oś tylna
MEYLE, Oś tylna, 16,6, 115,8, bez styku zużycia, z podkładką wytłumiającą
MAXGEAR, Oś tylna, nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia, Bosch
ASHIKA, Oś tylna