Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 105774. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
1.4TDCI, 1.5TDCI, 1.6TDCI, EDA\\\Cooling
JAPKO, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
JAPKO, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KAMOKA, Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie gazu, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, dwururka, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, dwururka, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie oleju, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
KYB, Ciśnienie gazu, górny trzon,dolne oko,górny trzon,dolne oko, rura pojedyncza, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna
ABAKUS, 563, 350, 23
BILSTEIN, dolne oko,górny trzon,dolne oko,górny trzon, Ciśnienie gazu, Oś tylna, Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
TYC, 548, 350, 16, 28, 28, Żebra chłodzące lutowane
MAGNETI MARELLI, Ciśnienie gazu, amortyzator podtrzymujący sprężynę, dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi, dwururka, Oś tylna
NRF, 563x350x23, Aluminium, Żebra chłodzące połączone mechanicznie, Żebra chłodzące połączone mechanicznie
ASHIKA, Amortyzator teleskopowy, Oś tylna