Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 3G0598611. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
KAMOKA, Oś tylna
TOPRAN, Tylna oś po obydwu stronach, 112, ze śrubą,z nakładką ze smarem,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze śrubą,z nakładką ze smarem,Łożysko zintegrowane w piaście koła,ze śrubą,z nakładką ze smarem,Łożysko zintegrowane w piaście koła
Pokaż więcejESEN SKV, 32, 136,5, 5, z tyłu, dla pojazdów z ABS
JP GROUP
FEBI BILSTEIN, 70, 32, 136, 5, Łożysko stożkowe kulkowe, Tylna oś po obydwu stronach, z nakładką ze smarem,z piastą,ze śrubą,z nakładką ze smarem,z piastą,ze śrubą,z nakładką ze smarem,z piastą,ze śrubą
Pokaż więcejVAICO, 32, 137, 69,70,69,70, Oś tylna, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,z łożyskiem koła
Pokaż więcejMEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, 112, 5, 137, z materiałami dodatkowymi, ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów,ze zintegrowanym łożyskiem koła,ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
FAG, 67,70, 32,00, 136,50, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
SKF, 5
NK, ze zintegrowanym czujnikiem ABS, 32, 112, 69, 137, 2,44
MAXGEAR, ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów, Oś tylna, 5, 32, 137, Łożysko kulkowe