Grubość [mm]: | 136 |
średnica zewnętrzna [mm]: | 208 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 36,6 |
Ciężar [kg]: | 5,930 |
Szerokość [mm]: | 59 |
Producent: | FEBI BILSTEIN |
Materiał uszczelnienia wargowego: | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy: | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy: | os przednia, z prawej |
Jakość: | Q |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Rodzaj łożyska: | Łożysko toczne kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Grubość [mm]: | 136 |
średnica zewnętrzna [mm]: | 208 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 36,6 |
Ciężar [kg]: | 5,930 |
Szerokość [mm]: | 59 |
Producent: | FEBI BILSTEIN |
Materiał uszczelnienia wargowego: | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy: | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy: | os przednia, z prawej |
Jakość: | Q |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Rodzaj łożyska: | Łożysko toczne kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | Łożysko zintegrowane w piaście koła |