Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 330011. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
ABAKUS, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, dla pojazdów z klimatyzacją,dla pojazdów bez klimatyzacji,dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep,dla pojazdów z klimatyzacją,dla pojazdów bez klimatyzacji,dla pojazdów z wyposażeniem d
FAG, 17,5, 39,9, Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
FEBI BILSTEIN, 300, 280, 2, elektryczny
KAMOKA, Oś przednia
MEYLE, 29, 50, 14,73, Oś tylna,wewnątrz,Oś tylna,wewnątrz
MEYLE, Tylna oś po obydwu stronach, Łożysko toczne kulkowe, z dodatkami
TOPRAN, Pojedynczy wentylator,zawiera koło wentylatora,Pojedynczy wentylator,zawiera koło wentylatora, 280, elektryczny, 8
SKF, 14,2, 13,8
SKF, 14,2, 13,8
SKF, 13,8, 15
SKF, 13,8, 14,2
SKF, 13,8, 14,2
SKF, 13,9, 14,2
SKF, 13,9, 14,2
SKF, 200, 240, 81
SKF, 226, pełny, ze zintegrowanym łożyskiem koła
VEMO, 0,3 - 0,55, M14x1,5
SKF, 13,8, 14,2
SKF, 13,8, 14,2
VAICO, mechaniczne, Wirnik łopatkowy metalowy, z uszczelnieniem
SKF, 16, 13,8
KAMOKA
MAXGEAR, Oś tylna strona lewa, 39,9
MAXGEAR, Oś tylna strona prawa, 39,9
MAXGEAR, Oś tylna, 50,3
MAXGEAR, Oś tylna, 50,3
MAXGEAR, Oś tylna, 50,3
MAXGEAR, Oś tylna, 50,3