Producenci znakują każdą część samochodową unikalnym kodem OEM. Na przykład w tym przypadku kod OEM to 16910. Części oznaczone tym kodem mogą być zarówno oryginalne, jak i nieoryginalne. Części nieoryginalne z unikalnym kodem OEM spełniają wymagania producentów samochodów: mają charakterystyki techniczne i parametry części oryginalnych. Pomimo tego przy wyborze produktu zalecamy sprawdzenie przypisanego modelu samochodu, wersji oraz zwrócenie uwagi na zdjęcie części samochodowej. Czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z naszymi menedżerami – odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
BLUE PRINT, 123x47x16, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
Pokaż więcejFEBI BILSTEIN, 123x47,4,46,6,47,4,46,6x16, Oś tylna, przygotowany dla wskaźnika zużycia
Pokaż więcejJAPKO, 26, wentylowany, 6, Oś przednia, 24
MEYLE, Oś tylna, 16,2, 123, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z podkładką wytłumiającą
MEYLE, Oś tylna, 16,2, 123, przygotowany dla wskaźnika zużycia, z podkładką wytłumiającą
A.B.S., przygotowany dla wskaźnika zużycia, ATE, 15,2, 123,2, 48
Pokaż więcejZestaw naprawczy klocki hamulcowej
CIFAM, 17,0, bez styku zużycia
Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
VEMO, ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
VAICO, 123, 123, 47,9, 46,6, przygotowany dla wskaźnika zużycia, Oś tylna
TOPRAN, blacha stalowa, ze śrubą spustową oleju, bez czujnika,z otworem na czujnik poziomu oleju,bez czujnika,z otworem na czujnik poziomu oleju
Pokaż więcejCzujnik ciśnienia kolektora dolotowego
ESEN SKV
Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
TOPRAN, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), z pierścieniem uszczelniającym
Pokaż więcej